Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

SPS, SDS, LDP, LSV i Pokret socijalista osudili SPC zbog održavanja pomena Ljotiću

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 30 april 2017 17:54
Miki
Ljotićevci su pomogli Nemcima u streljanju đaka u Kragujevcu . Draža Mihajlović u Drugom svetskom ratu je bio Četnik a njegov sin Branko i njegova ćerka Ljiljana su bili Partizani .
Preporuke:
113
22
2 nedelja, 30 april 2017 18:00
harun al rašid
Crkva je odvojena od države, pa prema tome, i zbog toga što je Ljotić bio pravoslavni hrišćanin, može i treba da mu drži parastos, isto kao i svakom drugom pravoslavnom licu. To što je Dimitrije Ljotić bio ideološki protivnik komunista nema veze sa Crkvom već sa politikom.
Preporuke:
47
102
3 nedelja, 30 april 2017 18:01
Kuš!
U čemu je problem? Pa parastos je crkveni obred kroz koji se Bogu upućuju molitve za upokojenje (smirenje) umrlog. Taj obred se vrši nad svim grešnim i umrlim članovima Crkve, i to neograničeno trajno, osim za one hrišćane koji su se podvigom posvetili i po smrti su pribrojani i upisani u diptih svetih. Za njih se ne čine parastosi, jer su oni već, od Boga i Crkve posvedočeno, već u Carstvu Nebeskom! A Ljotić, kao kršteni pravoslavac, ima pravo na redovne pomene, bez obzira na vrste grehova ili zločina koje ima na duši, i to nema veze sa povampirenjem fašizma među onima koji se mole za njega, niti sa veličanjem njegovog lika i dela.
Preporuke:
56
100
4 nedelja, 30 april 2017 18:02
Evropa Evropljanima
@Miki

Dimitrije Ljotić je srpski heroj.
Preporuke:
27
117
5 nedelja, 30 april 2017 18:02
gica
Šta je strašno u činu davanja parastosa jednom čoveku?Da li svi moraju da znaju ko je on!Kakve veze ima parastos sa politikom?
Preporuke:
43
100
6 nedelja, 30 april 2017 18:07
2 pitanja
- Ko finansira navedene partije?
- Kako se odnose prema zrtvama komunisticke strahovlade?
Preporuke:
42
93
7 nedelja, 30 april 2017 18:15
SMRT FAŠIZMU - SLOBODA NARODU!
DA ZDRAVSTVUET POBEDA!
Preporuke:
100
15
8 nedelja, 30 april 2017 18:16
?
Oni koji osudjuju SPC i Ljotica kao *saradnika okupatora* su nebrojeno puta VECI NARODNI IZDAJNICI i SARADNICI OKUPATORA . Parafrazirajuci D.Ljotica *drama savremenog covecanstva* .
Preporuke:
41
88
9 nedelja, 30 april 2017 18:22
Zoki
Ljotić je bio fašista .
Preporuke:
79
21
10 nedelja, 30 april 2017 18:25
Joca
Ljotić za vreme Drugog svetskog rata bio je uz Nemce .
Preporuke:
75
13
11 nedelja, 30 april 2017 18:29
Bot
Botovi rade punom parom, ne slave 1.5.
Preporuke:
22
70
12 nedelja, 30 april 2017 18:30
samuil samarićanin
Osuđujem napade na SPC, vernike, sveštenstvo i monaštvo, ma dolazili oni iz redova političkih partija ili tzv.civilnog sektora..., neke minorne političke organizacije ne bi bile primećene u javnosti da se nije dogodio ovaj, inače miran i redovan službeni čin tokom ili posle održane svete liturgije zaupokojene porodice Ljotić...ovo se mora tolerisati, u meri u kojoj neke crkve i zajednice tolerišu sve one bogougodne radnje, koje često nailaze i na nerazumevanje, ali i na otpor i vernog sveta i nevernika..., sve na zemlji činimo kao neodstojni, i grešni ljudi...., pa čitave imperije, civilizacije i moderne države izgrađene su i na ratovima, i na teroru, i na genocidu, odmazdama, egzekucijama, progonima i spaljivanjima veštica, i drugim postradanjima čovekovim...Crkva se ovim nije umešala u državna pitanja, pa se ni vi braćo i sestre ne mešajte u pitanja crkvenog obreda. Crkva ovim činom nije učinila ni oproštaj grehova retkim Srbima fašistima, niti još manje, i daleko bilo, pozvala na fašizam!
Preporuke:
25
61
13 nedelja, 30 april 2017 18:42
Orwell 1984
Ko je to vrednosti promovise SPC?Mogao bi sutra neko da odrzi parastos Hitleru i Pavelicu oni su krsteni hriscani takodje.Fasizmu je mesto na djubristu istorije.Ovo nase drustvo sve vise zastranjuje nadam se da necemo doci jednog dana da se pitamo sta smo bogu zgresili.
Preporuke:
40
25
14 nedelja, 30 april 2017 18:48
Konstantin
Hahaha kako su se sve stranke koje potiču od komunista osetile prozvanim da reaguju. Slet marksističkih snaga, svi su tu! Samo najnepismeniji potomci komunizma mogu da misle da država može da propisuje kome sme da drži parastos.
Preporuke:
41
19
15 nedelja, 30 april 2017 18:53
Ratko Mladić je Srpski heroj
Fašizam je ušo u Srbiju 5 oktobra 2000.god.
Smrt fašizmu sloboda narodu .
Preporuke:
48
7
16 nedelja, 30 april 2017 18:55
Teoretičar
Ljotića ne mogu da "operu" ni Crkva,ni Bog lično.I tu nema
šta da se priča.
Interesantno je da se ovde javlja pet najgorih i najlicemer
nijih partija u Srbiji,izuzev,naravno,nedostižne SNS koju
niko ne može da prevaziđe.Teško onome ili onoj stvari koju
ova petorka"brani".
Onako,kao uzgred,koliko ja znam SPS više ne postoji...
Preporuke:
24
21
17 nedelja, 30 april 2017 19:02
jazavac
Saznanje prosecnog Srbina o Ljoticu, dolaze uglavnom iz komunisticke istorije, koja se ne moze pohvaliti objektivnoscu. To ne znaci da Ljotic nije bio saradnik okupatora, ali mozda ne toliko crn, kako su ga ovi obojili.
Preporuke:
19
40
18 nedelja, 30 april 2017 19:03
serpska sarma, a mož i pasulj
Tekst: "SPS, SDS, LDP, LSV i Pokret socijalista osudili SPC zbog održavanja pomena Ljotiću"!? Hmmm, a kad dođe vreme da poneke dilbere UPITAMO za Briselski "sporazum" i ostala NEPOČINSTVA ispostaviće se još i da je Mita Ljotić bio "mala maca" sprav ovih HULjA!? Uostalom, da se prebroje ŽRTVE za koje su Ljotić i njegovi sledbenici odgovorni i one za koji su komunci i njiovi NASTAVLjAČI ODGOVORNI, možda se ispostavi da je NEKOME "MEŠINA GREHA" PREPUNjENA, čak i više od Mite Ljotića!? I nemojte mi bobonjati o tome da su "nas patlidžani oslobodili", pošto je odgovor samo jedan, oslobodila nas je CRVENA ARMIJA, koju su činili sovjetski narodi, a među njima PRE SVEGA RUSKI NAROD, kog se "naši" komunci tako rado ODRIČU (a drage su im amerikanske pare!), baš kao što se ODRIČU i svojih sunarodnika (vidi pod Krajina, Srpska, Kosovo), a zbog čega!? Zbog njiove "crvene" GUZ...! FFFUUUJJJ licemeri!
Preporuke:
30
35
19 nedelja, 30 april 2017 19:30
Naravno
Dimitrije Ljotić je srpski heroj.

Aleksandar VuchicI i Tomislav NikolicI sa Ivica DachicI, takodje.
ZhelUdac nema interesovanje za ideologije, samo gi vareNJe interesuje.
Preporuke:
10
11
20 nedelja, 30 april 2017 20:20
nemačko bre!
Ako je mogao Nikolaj Velimirović,zašto ne i ovi danas?
Preporuke:
21
12
21 nedelja, 30 april 2017 20:52
»Boško« ░
Od ovog suludog miloševićevca "mikija" ne možeš da stigneš na red. 10 suludih komentara na svakoj vesti sa idiotskim imenima.

SPS, SDS, LDP, LSV i Pokret socijalista osudili SPC zbog održavanja pomena Ljotiću


Ko "osuđuje" crkvu "koja je odvojena od države" nego pripadnici Vučićeve antiSrpske koalicije, fukara iz 90tih se udružila sa fukarom od 90tih protiv Srba.


PS Uopšte ne branim Ljotića (niti imam razloga da ga optužujem), jer uopšte ne postoje relevantni isorijski podatci, koji bi potvrdili svu lažnu propagandu zabranjene terorističke komunističke partije koja je tokom ~6 meseci boravka Sovjetske vojske na tlu jugoslavije likvidirala +60 hiljada Srba koji su se protivili okupaciji terorističke komunističke partije koja je još 1928 godine donela program za uništenje Srba sa slovencima, ustaštama, turcima, mađarima, bugarima, šiptarima i NATOgorcima, i sve svoje zločine nad Srpskim narodom pripisala "mitskim zločincima" "četnicima"
Preporuke:
17
30
22 nedelja, 30 april 2017 20:54
serpska sarma, a mož i pasulj
Samo da primetim da su "naprdnjaci" POZAJMILI njine BOTove gorepobrojanoj "maloj, maloj gru PE...."! Uzgred, kao što rekoh, kad za neku godinicu pripadnici goreimentovane "male, male grupe pe...." budu okopavali široka krompirišta Zabele i padinske Skele, da le će iko od ovih BOTova da se usudi da traži da Crkva čati molitvu za "sve koji su u zatvorima i na robiji", pa i za goreimentovanu "malu, malu grupu pe...."!?
Preporuke:
14
23
23 nedelja, 30 april 2017 21:02
»Boško« ░
@serpska sarma, a mož i pasulj

E ako si im reko, kad ja "ne mogu" jer odnos između mojih i "mikijevih" komentara se drži 1:10 "mikija"

Ali to ti je ta demokratija, gde više vredi deset suludih komentara, od iste budalesine nego jedan iole pametan.
Preporuke:
7
17
24 nedelja, 30 april 2017 22:41
siniša, profesor siniša
Da li je i Ljotić slao pismo nemačkom kancelaru u kome će reći da ostaje odan njegovoj politici.

U stvari pitanje je, dali je samo Ljotić bio odan nemačkom kancelaru.
Preporuke:
10
4
25 nedelja, 30 april 2017 22:46
Student
Zamislite da Katolička crkva održava misu za Pavelića.
Preporuke:
4
10
26 nedelja, 30 april 2017 23:01
Nepristojan nik
Pa i vama izrodima će crkva da održi pomen.
Preporuke:
9
5
27 nedelja, 30 april 2017 23:06
Zvonimir Bgd
Dimitrije Ljotić je bio fašista, zločinac i izdajnik svog naroda i ništa ne može promeniti te istorijske činjenice.

Potpisujem.

Paradoks je nasih dana da aktuelni vlastodrsci iz pozicije svoje sopstvene politike kolaboracije sa okupatorom - osudjuju istorijske kolaborante, kvislinge i zlocince. S druge strane, neki danas rodoljubivi pokreti koji su u poziciji aktivnog otpora aktuelnoj okupatorskoj politici - brane ili cak velicaju notorne saradnike okupatora iz 2.sv.rata!

Ova pojava, naravno, ima i svoje izuzetke. Ali je sama po sebi skoro pa neverovatna, takoreci shizofrena...
Preporuke:
8
7
28 nedelja, 30 april 2017 23:58
sibin
Za sve:Zašto se upotrebljava pojam fašizam kada g.Ljotić nije bio fašista (radi ravnanja ni Hitler)!Oni su pripadnici druge ideologije koja u svom drugom delu ima pojam koji je doskora bio "fetiš" za naše i istočno evropske komuniste!Nije zgodno loše zvuči!
Preporuke:
4
4
29 ponedeljak, 01 maj 2017 00:13
Zdravko
Pročitajte knjigu "Kroz jedno mučno stoljeće" autora Hrvoja Magazinovića, ima na internetu u pdf formatu. Naučite malo, dozvoliti zrnu sumlje da uznemiri komunističke "istine" utjerivane krvlju i mačem. Progledajte! Ili vi već sve znate pa greota ubijati vrijeme zaludnim čitanjem.
Preporuke:
5
3
30 ponedeljak, 01 maj 2017 00:30
Nemanja-Serpska sarma,a može i pasulj
Činjenica je da je Crvena Armija oslobodila Beograd,i veći deo Srbije,ali izvinite neće moći da je sve ona oslobodila.Ko je oslobodio sve zapadno od Srbije,tamo crvene arminije ni bilo?Da ne pričam kako je 12 slavonska brigada mnogo pre dolaska crvene armije oslobodila mnoge slavonske gradove.
Slobodu Slavoncima nisu doneli rusi,nego partizani.

Več u leto 1943 godine cela Požeška kotlina izuzev same Požege i ustaškog uporišta Pleternice je bila oslobođena.Nismo svi čekali Ruse,neki su i sami izvojevali svoju pobedu.
Preporuke:
3
6
31 ponedeljak, 01 maj 2017 00:41
Nemanja@Boško
Crku opšte ne želim da komentarišem jer njena sramna uloga u zadnjim godinama i služenje režimu A.Vučića nije vredna pomena.Izuzev časnih i poštenih ljudi koji se nalaze u njoj,kao što je episkop Grigorije.

Ali ono što je bitno je da vi pokušavate da negirate opšte prihvaćene činjenice.Kažete komunistička je propaganda napravila biografiju Ljotiću.Znači vi tvrdite da je on bio šta?Da li je on slobodno išao kroz okupiranu Srbiju,da li je on hapšen ,malteretiran,ubijen od strane Nemaca?Smatran neprijateljom Nemaca?Da li je on ili neko dugi bio na čelu SDK?Ako su nekome Nemci ovde verovali i podržavali ga kao i on njih ,to je definitivno Dimitrije Ljotić.I sad je propaganda da je Ljotić bio saradnik Nemaca,ne nije bio izvnite svi smo mi debili on je u stvari bio na čelu antifašističkog pokreta i poginuo je u borbama za Kragujevac ili neki drugi grad sve u svemu dao je veliki doprinos borbi protiv okupatora.

Mislim smejurija,dokle je ljudska glupost spremna da ode.
Preporuke:
2
4
32 ponedeljak, 01 maj 2017 02:04
siniša, profesor siniša
Neverovatno kako malo ljudi znaju razliku između italijanskog fašizma i nemačkog nacionalsocijalizma, odnosno nacizma.

To su dve priličito različite ideologije dok su ideologije.

Sa druge strane hrvatsko ustaštvo se ne može nazvati idologijom, isuviše je primitivno, i više je vrsta kanibalizma nego idologije.

Međutim kad je u pitanju politička praksa tu postoje značajne sličnosti i između italijanskog fašizma, nemačkog nacizma i hrvatskog ustaštva.

Kad je u pitanju Ljotić tu se može govoriti o ideologiji koja se može u mnogi čemu izjednačiti sa nemačkim nacizmom, ali ne i italijanskim fašizmom.

Uglavnom u sveri ideologije Ljotićeva ideologija je prava katastrofa i ja je najiskrenije i najdublje osuđujem.

Međutim kad je u potanju politička praksa, može se reći da Ljotić nema skoro nikakv značaj. ON nije praktikovao svoju idologiju.

Nisu postojali logori, nije bilo invazije na druge zemlje, nije bilo čak ni masovnih ubistava. Bilo je verbalnih ispoljavanja i to je sve.
Preporuke:
3
6
33 ponedeljak, 01 maj 2017 02:21
»Boško« ░
Zvonimir Bgd
Dimitrije Ljotić je bio fašista, zločinac i izdajnik svog naroda
Potpisujem.

Paradoks je nasih dana da aktuelni vlastodrsci iz pozicije svoje sopstvene politike kolaboracije sa okupatorom - osudjuju istorijske kolaborante, kvislinge i zlocince. S druge strane, neki danas rodoljubivi pokreti koji su u poziciji aktivnog otpora aktuelnoj okupatorskoj politici - brane ili cak velicaju notorne saradnike okupatora iz 2.sv.rata!
Ajde šešeljevac ne mlati praznu slamu, "potpisuješ" za Ljotića "jer je bilo na televiziji" a štitiš izdajnike Šešelja, Vučića, Dačića.. jer "nije bilo na televiziji" da su izdali sve Srbe na Balkanu

Naravno da će "vučićevci" za nekoliko decenija da pričaju da je "informer" u ustvari "najtačnija istorija" šta se dešavalo u Stradiji za vreme Vučića.

A titovi isprani mozgovi ponavljaju šta su videli u komunističkim filmovima i novinama, jer je to "istina" jer "bilo na televiziji"

Degeneracija okupacijom.
Preporuke:
10
5
34 ponedeljak, 01 maj 2017 13:31
Srle
Ljotić nekad = SPS(Ivica Dačić) danas
Preporuke:
6
5
35 ponedeljak, 01 maj 2017 15:38
Zvonimir Bgd
@ Zdravko

Hrvoje Magazinovic je poznati hrvatski ljoticevac. Svako ima pravo da napise knjigu kao pojedinac i da u njoj iznese svoje poglede, svoja secanja, svoja tumacenja proslosti. Tako i on. Ali, svedocanstva pojedinaca proglasiti 'istinom', opasno je. U najboljem slucaju, takve knjige mogu biti deo istine. Postoji nebrojeni broj svedoka i ucesnika koji su pisali memoare i autobiografije. Tvrdnje i tumacenja u njima su cesto protivrecna i nikako se ne poklapaju. Mada govore o istim pojavama.

Zato je tu istoriografija, kao nauka o proslosti. Ona uzima u obzir sva ova pisana dela samo kao istorijski izvor. U tom domenu ona jesu znacajna. Istoricari vrse uporedjivanja razlicitih svedocanstava sa sacuvanim dokumentima kao tzv.'izvorima prvog reda'. Proverava se autenticnost dokumenata-izvora, a onda se zajedno sa drugim izvorima gradi jedan mozaik proslosti.
Zato, jedna knjiga nikako ne moze biti dokaz neke istine. A da se nesto iz nje nauci, to jeste moguce.
Preporuke:
2
0
36 utorak, 02 maj 2017 21:51
»Boško« ░
Nemanja@Boško
Mislim smejurija,dokle je ljudska glupost spremna da ode.
Ali ono što je bitno je da vi pokušavate da negirate opšte prihvaćene činjenice.


Sam tvoj komentar je primer opšte prihvaćenosti gluposti komunističke istorije.

Pisana i "opšteprihvaćene činjenice" su iz "pera" zabranjene terorističke komunističke partije koja se terorizmom na poziv Kominterne istovremeno borila i protiv Srpskog naroda izazivajući nemce da ih ubiju i unište što više, što i jeste njihov osnovni program od kongresa u Drezdenu, kada su komunisti pozvali slovence, hrvate, mađare, bugare, šiptare, turke i natogorce u borbu za "oslobođenje" protiv Srpske "buržoazije" (čitaj naroda)

Komunistička banda odkako je sklopila sporazum sa ustašama 1935 otvoreno radi protiv Srpskog naroda koga je podelila u pet izmišljenih država sa tri izmišljene nacije.

Koliki mentol čovek treba da bude da prihvati "opšte prihvaćene činjenice" komunističkog okupatora
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner